Reacties
Reacties 151 - 198 van 198
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Ria | Friends 😍 Nice! Jammer dat er geen badminton is.… | 30 mrt. '19 |
| Carlyn | Ik lees dat je lekker bezig bent! En vooral heerlijk… | 18 mrt. '19 |
| Frits van Leeuwen | Klinkt wel leuk zo allemaal, dus geniet er van. | 17 mrt. '19 |
| Marcel | Jemig ilona wat schrijf jij leuk zeg!! En wat geweldig… | 17 mrt. '19 |
| Brenda | Heel fijn om gehoren dat je het zo naar je zin hebt!… | 17 mrt. '19 |
| Ria | Heel mooi! | 17 mrt. '19 |
| D.hellemons | Het is zo mooi daar geniet er nou maar van een jaar… | 17 mrt. '19 |
| Wil_beckers | Nou nou bezige bij . Wel fijn dat je het naar je zin… | 17 mrt. '19 |
| Inge | Fijn weer van je te lezen en bijzonder wat je allemaal… | 17 mrt. '19 |
| Carlyn | Leuk om van je te horen! De verschillen zijn herkenbaar… | 18 feb. '19 |
| Inge | Leuk om via jou meer te weten te komen over het Amerikaanse… | 17 feb. '19 |
| Brenda | Hoi Ilona! Ik had al weleens gehoord dat fruit zo… | 17 feb. '19 |
| Ria | Bizar hoor, van die plastic tasjes. Dacht eigenlijk… | 16 feb. '19 |
| H. Macaré | Hallo Ilona, ik heb van je moeder je reisblog ontvangen.… | 16 feb. '19 |
| Niko Koot | He Ilona, leuk om weer van je te lezen. Wat fijn dat… | 11 feb. '19 |
| D.hellemons | Hoi Ilona Fijn dat je op je stekkie zit en t ook naar… | 10 feb. '19 |
| Ria | Gaaf! | 9 feb. '19 |
| Ria | Gaaf uitzicht hoor! | 9 feb. '19 |
| Opa | Lieve kleindochter. Meteen toen wij je brief gelezen… | 9 feb. '19 |
| Arjen | Hoi Ilona ik ben blij te horen dat je nu echt je eigen… | 9 feb. '19 |
| Opa | LIEVE ILONA. Deze tegenwind heb je in ieder geval… | 29 jan. '19 |
| Kim | Wat een ellende met al dat reizen. Gelukkig ben je… | 29 jan. '19 |
| Yvar | Pittig reisje wel dat je achter de rug hebt. Maar… | 29 jan. '19 |
| Arjen | Hoi Ilona wat een verhaal maar je bent waar je heen… | 29 jan. '19 |
| Brenda | Gelukkig ben je ondanks alles goed aangekomen! En… | 29 jan. '19 |
| Wil_beckers | Wat een belevenis ilona maar wat een dag dan he, maar… | 29 jan. '19 |
| Inge | Dat waren nog mooie momenten in je laatste week in… | 29 jan. '19 |
| D.hellemons | Ilona wij wensen jou een mooie tijd in Amerika en… | 20 jan. '19 |
| Arjen | Hoi Ilona het gaat nu echt opschieten . Maak er wat… | 19 jan. '19 |
| Niko Koot | Mooi stuk weer, Ilona. Geniet van de laatste week,… | 19 jan. '19 |
| Inge | Wij zullen goed voor je autootje zorgen hoor ! ( en… | 19 jan. '19 |
| Wil_beckers | Nou ilona een hele goede reis. En veel plezier in… | 19 jan. '19 |
| Inge | Mooie foto van je koffers😄😄 Raar hoor, je laatste… | 19 jan. '19 |
| Brenda | Geniet van je laatste week in ons koude kikkerlandje!… | 19 jan. '19 |
| Marcel | we gaan je volgen. | 30 dec. '18 |
| Ria | ❤❤ | 30 dec. '18 |
| Arjen | Ik vind het een stoere stap . Geniet ervan . Ik ga… | 25 dec. '18 |
| Brenda | Prachtig verwoord Ilona! Ik vind je keus hartstikke… | 22 dec. '18 |
| Toke Somers | Leuk!! Respect hoor, zo direct in het diepe👍 | 21 dec. '18 |
| Inge | Met dat schrijven komt het wel goed, je schrijft vlot… | 21 dec. '18 |
| Cees Groenewegen | Stoer! Dat gaat zeker goedkomen! | 20 dec. '18 |
| Diane Barkhof | Onwijs stoer. Dit is een mooie kans. Ik wens je veel… | 20 dec. '18 |
| Rixte | Wow, stoere beslissing! Dit zal vast een bijzondere… | 20 dec. '18 |
| Hans geene | Snik, het blijft toch je dochter # trots | 20 dec. '18 |
| Marcel | Mooi geschreven jij komt er wel !!! Ga lekker genieten… | 20 dec. '18 |
| Kim | Prachtig iloon. Een erg trotse nicht hier. | 20 dec. '18 |
| Inge van der Burg | Wauw Iloon, diep diep diep respect voor jou! Ik heb… | 20 dec. '18 |
| Ria | Mooi verwoord Ilona! | 4 dec. '18 |
- Ilona: 😁😇
- Peter: Jammer dat dit het laatste…
- Ilona: Grapjas! https://ilonainschrijfmodus.blogspot.com/
- Ilona: Dank je! 😁
- Niko Koot: Mooie afsluiting, Ilona,…
Alle reacties »