Naam:
Reisverhalen:
Foto’s:
126

Over mij

Hoi, ik ben Ilona! In juli 2017 ben ik afgestudeerd en sindsdien ben ik bezig met het ervaring opdoen als full-time employee. Op mijn blog kan je lezen hoe ik 18 maanden in Florida heb gewoond en gewerkt. Mijn meest recente verhalen kan je vinden op mijn nieuwe blog: Ilona in schrijfmodus of Ilona's verbouwblog

Over mijn reis

In een gekke bui heb ik besloten om voor 18 maanden naar Florida te gaan en daar werkervaring op te doen als trainee content creator.

Het is de eerste keer dat ik ben gaan werken in het buitenland, het is de eerste keer dat ik buiten Europa ben gaan reizen én het is de eerste keer dat ik op mezelf ben gaan wonen. Het is een periode geweest waar ik heel veel heb geleerd op zowel professioneel als op persoonlijk gebied.

Tijdens dit avontuur heb ik verschillende verslagen geschreven over iets wat ik heb meegemaakt, heb gezien of heb gehoord. Veel leesplezier!

Bezochte landen

Ik heb 14 landen (6%) bezocht:

België, Duitsland, Frankrijk, Griekenland, Ierland, Italië, Nederland, Oostenrijk, Portugal, Spanje, Tsjechië, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Zwitserland.