Winter in Florida

17 november 2019 - Hallandale, Verenigde Staten

Ja jongens, het is eindelijk zover: het is winter in Florida. De airco gaat niet meer aan, stranden worden minder bezocht, buitenactiviteiten worden verzet en ik loop met een lange broek en trui. Want ja, het was gisteravond wel 17 graden! Brrrrrrr.

Sinterklaas mag dan gister naar Nederland zijn gekomen, de Kerstman was vorig weekend al in Amerika! Overal zie ik kerstbomen, hoor ik kerstmuziek en ruik ik appel-kaneel luchtjes. Tot 31 oktober is iedereen hier bezig met Halloween, maar zodra het november is, staat alles ineens in het teken van Kerst. Zoals een collega afgelopen week tegen me zei: “Er bestaan geen Thanksgiving liedjes, dus er worden vanaf nu alleen maar Kerstliedjes afgespeeld.” Daarnaast is de klok hier op 3 november ook een uur achteruit gegaan, dus het is weer vroeg donker. Het wintergevoel zit er al lekker in.

Wat heb ik de afgelopen weken gedaan?
Uiteraard heb ik Halloween gevierd. Iedereen op werk was verkleed. Het was echt geweldig om te zien hoe iedereen in een volledig kostuum serieuze telefoongesprekken aan het voeren was. Verder heb ik niet veel bijzonders gedaan. Ik heb lekker gewerkt en ben regelmatig met vrienden wat gaan drinken. Daarnaast ben ik ook elk weekend in het asiel te vinden om met katten te knuffelen!

Halloween op werk! Halloween Gezellig wat drinken Verjaardagsfeest van een collega

Funfact: Op 4 november was ik precies halverwege mijn traineeship! De tweede helft is eindelijk begonnen.

Liefs,
Ilona

1. Inge:
    17 november 2019
    Geniet van de kerstsfeer🎄🎄🎅🎄🎄 en van het knuffelen met de katten!! Leuk dat je dat doet😻
    Veel succes met de laatste helft en blijf heerlijk genieten en leuke dingen doen (wij tellen wel af naar de kerst😉😘😘)
  2. Ilona:
    Ik ben ook aan het aftellen! Tot snel!! :D
  3. Inge:
    Tot gauw meis😘
  4. Johan Geene:
    18 november 2019
    Lieve Ilona. Noem jij 17 graden winter?
    Dan hebben wij hier al maanden Winter, want hier is allang beneden de 10 graden
  5. Ilona:
    19 november 2019
    Ha opa! Ja, ik ben de Nederlandse temperaturen niet meer gewend ben ik bang haha.
  6. D.hellemons:
    19 november 2019
    Hallo Ilona
    Fijn dat je t naar je zin heb en blijven genieten he het leven is te mooi.
    Gaat t met je werk ook goed. Want dit is toch ook voor je studie,zou zeggen nog heel veel plezierdaar.
    Groetjes van Hans en Diny
  7. Ilona:
    20 november 2019
    Jazeker, met werk gaat het ook goed! Ik ben met verschillende, leuke projecten bezig.
  8. D.hellemons:
    20 november 2019
    Maar is dit nou voor jou studie of wou je dit zelf wel heel erg mooi dat je dit mag en kunt doen super.
    Kom je met de kerst nog naar Nederland dan of is dat niette doen,en het zal ook duurder zijn dan normaal
  9. Annet:
    30 november 2019
    Nog 22 dagen en dan kun je genieten van je thuis in Berkel en je familie ❤
    Bedankt voor je verhaal en succes met aftellen 👍