Stand van zaken

4 mei 2019 - Hallandale, Verenigde Staten

Goed, af en toe word ik een beetje moe van mezelf. Te vaak denk ik aan thuis en kijk ik op de kalender hoe lang het nog duurt voordat het Kerstmis is. Ik wil naar huis. Erg vervelend (van mezelf). Ik moet meer genieten en dat heb ik dan ook gedaan de afgelopen dagen. En ja, ik heb foto’s :)

Na drie maanden begin ik eindelijk een beetje te aarden hier. Nadat ik een super leuk cadeautje van het thuisfront tussen de post had gevonden, veranderde de zielige Ilona in een vrolijke Ilona. Ook op werk begint alles op z’n plek te vallen en ik begin steeds meer het gevoel te krijgen dat ik toegevoegde waarde heb. Samen zorgt het er voor dat ik me al heel wat vrijer voel. Het is nog lang geen ‘thuis’, maar ik kan nu gaan en staan, waar en wanneer ik wil zonder dat het voelt als een hele onderneming. Ik pak gewoon een Uber en ik ben lekker weg (naar de nieuwe Avengers film bijvoorbeeld! Ik wil nu al die films opnieuw kijken…)
Bij de een gaat dit proces wat sneller dan bij de ander. Bij mij duurt dit blijkbaar meer dan 3 maanden. Maar goed. Het heeft even geduurd, maar dan heb je ook wat. Let’s have some fun!

Cadeautjes van het thuisfront

Vorige week zaterdag ben ik gezellig met een aantal collega’s wat happy hours afgegaan. We hebben mega Jenga gespeeld en veel plezier gehad. Afgelopen donderdag was het bedrijf uitgenodigd om bij een evenement van Jungle Island aanwezig te zijn. ‘Light up the night’ was het thema. Het jungle park was volledig verlicht met gekleurde lampen en overal was muziek te horen. Gratis hapjes, wijn, bier, champagne… ik had een prima avond! Maar het mooiste was het knuffelen met aapjes, papegaaien en een kangoeroe. Blijkbaar was er ook een slang, maar die heb ik (gelukkig) niet gezien. Aangezien ik niet zo’n feestbeest ben, was ik best trots dat wij als laatste het park verlieten; zoveel plezier hadden we die avond! Klik op de foto’s voor een groter formaat.

Jenga Collega’sPapegaaienJungle Island

Nu is het weekend en ik heb niets afgesproken. Lekker rustig. Ik loop achter met mijn schrijfcursus, dus daar heb ik nu mooi de tijd voor. Ook een bezoekje aan de kapper stond nog op mijn to-do list. Sinds ik naar Florida verhuisd ben, is mijn haar ontzettend snel gegroeid #summeriscoming. Terwijl ik bij de kapper zat bedacht ik me ineens dat ik maar weer eens een blog verhaal moest maken. Hierbij dus mijn huidige stand van zaken!

Gekortwiekt

Liefs,
Ilona

1. Inge:
    5 mei 2019
    Leuk weer van je te lezen!! En heel fijn dat je je plek daar steeds meer vindt en zo heerlijk aan het genieten bent!!! Je maakt toch wel hele leuke dingen mee😄 Blijf genieten meis😘😘
  2. Diana van Die:
    5 mei 2019
    Jaaa een selfie✨Fijn Iloon dat je je meer thuis voelt. Dat uitje ziet er te gek uit. Geniet ervan en tot snel!! 😘💕
  3. Ria:
    Heineken én de Nederlandse vlag op Koningsdag, kan geen toeval zijn 😅
  4. Arjen braat:
    6 mei 2019
    Hoi Ilona je ziet wat feyenoord en rotterdammertjes met je kunnen doen . Fijn dat je zachtjes aan je plekje gaat wennen. Je mag er zeker zijn en blijf lekker genieten .