Inspiratie voor je Halloween Kostuum

12 oktober 2019 - Hallandale, Verenigde Staten

Afgelopen donderdag werd ik 23 jaar. Het was een fantastische dag! Ik werd wakker met allemaal leuke berichtjes, heb lekker wat gegeten met collega’s en mijn bureau lag vol met slingers, ballonnen én er stond een vaas met een bosje tulpen.

Mijn plekjeBirthday Dinner

Van donderdag op vrijdag heb ik de tulpen lekker op kantoor laten staan, maar vrijdagmiddag moest ik ze toch echt mee naar huis nemen. Op zich niet erg, behalve dat ik daar even niet aan had gedacht en die dag met de fiets naar werk kwam. Maar goed, ik heb een fietsmandje, dus dat zou moeten werken. Toen begon het ineens keihard te regenen…

Hier in Florida is het, voor zover ik weet, altijd mooi (lees: warm) weer. Wanneer het regent, is het dus niet zo koud en vies als in Nederland. Maar het regende zo hard dat mijn manager me gewoon begon uit te lachen… Gelukkig begon het rond 17:30 minder hard te regenen. Ik sloot de computer af, deed mijn rugzak om, poncho eroverheen, liep naar mijn fiets en zette de tulpen in het fietsmandje. Ik ben een Nederlander. Regen zal mij niet tegenhouden om naar huis te fietsen met het bosje tulpen. Hoe Nederlands wil je het hebben...

Man, wat had ik een lol op de fiets. Er stond aardig wat file en de regen viel reuze mee, dus ik bleef zo goed als droog en fietste langs alle stilstaande auto’s. Zelfs de flinke plassen op straat (waardoor mijn schoenen zeiknat werden) konden mijn ritje naar huis niet verpesten.
Ik hoop stiekem dat iemand mij onderweg heeft gefilmd, dat het filmpje viraal gaat en dat mensen als mij verkleed gaan met Halloween. Think about it: Je koop een poncho, haalt ergens een fietsstuur vandaan en doet wat tulpen in het fietsmandje. Tada!
Ik vind het een strak plan.

Tulpen in mijn mandjeIk op de fietsOp de fiets

Liefs,

2. Kim:
    Lekker iloon🤣
  3. D.hellemons:
    13 oktober 2019
    Geweldig zeker een echte Nederlandse mooi om te lezen,en fijn dat je een mooie verjaardag heb gehad
  4. Hans geene:
    go girl!
  5. Wil_beckers:
    16 oktober 2019
    Nog gefeliciteerd beetje laat . Wel een leuk verhaal hoor echt nederlands he tulpen en de regen!!!! Ook leuke foto’s groetjes ilona
  6. Annet:
    26 oktober 2019
    Nog gefeliciteerd met je verjaardag en bedankt voor je leuke verhaal!
    Nu aftellen naar je reisje naar huis in december!
  7. Ilona:
    26 oktober 2019
    Yes, het aftellen is begonnen!
  8. Annet:
    4 november 2019
    Yes! Fijn hoor, geniet ervan! ;-)